czwartek, 27 września 2012

27.09.2012 - Eargasm.

No cóż, blog żyje. Nie zawsze chce mi się pisać bo często nie mam za bardzo o czym. Nie będę przecież pisał np. "Dziś znowu się nażarłem. Pół dnia w kiblu. Ja pierdole, ale sranie" bo od tego mam fejsa. xD Dzisiaj pojawi się poza tym postem może jeszcze jeden. Albo dwa. Na pewno nie 666. :>

Do rzeczy.

Jakiś czas temu ściągnąłem sobie dyskografię Radio Massacre International. Dopiero wczoraj wgrałem sobie część albumów na iPoda. Oczywiście wszystkie są w mono. ;f  Wyjątkowo nie zacząłem od samego początku a od prawie, że samego końca. ;) Otóż zespół ten w 2008 roku wydał samplera "Fast Forward" (jako CD-R). W 2011 roku udostępnili tę płytę za darmo (w postaci 160kbps mp3). W formie 5 części, przedstawia aż 30 wydawnictw które do 2008 zostały nagrane. Wszystkie są połączone ze sobą w całość (w ramach jednej części) a więc odbiegają nieco od swoich macierzystych, albumowych wersji. Dodatkowo wybór ten nie jest przedstawiony chronologicznie. Jest to idealne wprowadzenie do twórczości tego zespołu.
Napisałem o tym na swoim fejsie:

"Od rana na poważnie. Mam ściągniętą i częściowo przerobioną na mono dyskografię Radio Massacre International. Zwykle zaczynam od początku ale tym razem, wyjątkowo, od samplera zespołu - "Fast Forward", który to jest udostępniony do ściągnięcia za darmo (160kbps mp3) na stronie zespołu - w całości. Pierwsze 6 minut - naprawdę fajne. Jest taka sekwencja, jakby żywcem z Rykoszetującego TD wzięta. Szkoda, że to, co jest "pod nią" jest wg. mnie za ciche. Pomysły muzyczne szybko przechodzą z jednego w drugi, zupełnie jak sekcje w np. "Logos". Album ("Fast Forward") ten został stworzony jako introdukcja do twórczości tego zespołu - przedstawia fragmenty każdej z płyt (do momentu wydania tegoż samplera), w różnej kolejności ale za to delikatnie przerobione by pasowały do siebie. Na sampler składa się 5 transz, czyli utworów. W trakcie pisania tego jestem w 3/4 Transzy 1szej. Właśnie leci kolejna mandarynizująca sekwencja. To jest to. Duch F-F-B żyje. Szkoła Berlińska nigdy nie umrze. Es klingt gut..."

Co jakiś czas pojawia się bardziej rockowa sekcja. Mimo wszystko elektronika nie przestaje grać. W tej chwili jestem w 3/4 Transzy 5tej. Jeżeli chcecie sięgnąć po coś naprawdę dobrego a Redshift (pamiętacie moje peany nad ich debiutanckim albumem?) was znudził  i nie chcecie odbiegać od mandarynkowych klimatów (zbytnio :>) to gorąco polecam ten sampler. Zespół udostępnia z każdej pozostałej płyty przynajmniej jeden fragment (w mp3). Jak dla mnie - rewelacja. Od razu wszedłem na fejsbuka zespołu, zalajkowałem i dałem komenta. xD Mimo swojej niskiej popularności (płyty wydają od 1995, nagrywają od hmm.. dawna :D a tylko prawie 270 lajków) są świetnym zespołem. Idealny dla hipsterów - mało znany. xD
Tak więc ściągać i zachwycać się. Jest czym. Album od razu idzie do fap folderu. xD Przeżyłem aż 80cio minutowy eargasm.

Oczywiście linkełe:

Fast Forward - 2008, sampler,  1 CD

Czekam na Wasze reakcje w komentach! :)

Bonus:
"I'm now listening "Fast Forward". Downloaded it as an introduction. Not even finished it - I'm near the middle of second track. You're awesome! If anyone would label that as TD bootleg, some people would be caught. Good job. I don't know what more I can say - the music speaks for itself."

Jest to mój koment dany zaraz po lajku na stronie FB zespołu - Radio Massacre International

1 komentarz:

  1. Co kto lubi - mi się te wszystkie klony TD już przejadły jednak. Wolę oryginał, a wyjątkiem są pojedyncze płyty AirSculpture i B, K & S.
    A co to jest fap folder, tak przy okazji?

    OdpowiedzUsuń