piątek, 3 sierpnia 2012

Dzię dobry ;)

Witajcie na moim blogu. Niektórzy może kojarzą tytuł ("Pacisfear", "Mandarynkowa Strona Życia"). Otóż starego bloga (i jedną recenzję niestety) skasowałem. Teraz zaczynam od nowa. Aby formalnościom stało się zadość... przedstawię się :). No więc (nie zaczynamy zdania od "no więc" ale od czegoś trzeba zacząć xD). na imię dostałem Patryk. Obecnie bardziej "kręci" mnie Edgar (niektórzy może wiedzą nawet dlaczego :>). Chciałem dla zwały na drugie mieć Monitor / Kwadrat/ Alfons ale nie, nie mogłem. Więc mam na drugie Piotr. Już Paweł lepsze bo po angielsku to Paul. A jak Paul to McCartney ;). Jestem studentem (polityka społeczna, w pewnym sensie jestem na 2,5 roku ;>) i interesuję się muzyką. Zdradziłem się, że lubię Beatlesów (dzięki ojciec ;f) ale najczęściej słucham Tangerine Dream. Bardzo sobie cenię (ale dość rzadko słucham) dzieła Klausa Schulze. Z rzadka słucham Depeche Mode czy Kraftwerk. Kiedy indziej dopowiem coś więcej bo wszystko wyda się w jednym poście i będzie kaszana a nie blog. ;) Poza słuchaniem muzyki (na jedno ucho bo zupełnie nie słyszę na lewe ;)) także zbieram oryginalne płyty (winyle też... a nawet kasety xD). Jest się czym pochwalić, więc się pochwalę. Ale nie teraz. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz